« Duyuru: Sitedeki yorumlar | Home | Açılan yol, yol değil Barış abi.. »
Fazla su içmenin bir yararı yok mu?!?
Absinthe® | 3 Nisan 2008
Sürekli yediğine içtiğine dikkat etmeye çalışan biri olarak (çalışan diyorum, aradaki şekerleri çikolatalar sebebim) bu haberi görünce ‘biliyordum bi bit yeniği olduğunu‘ dedim. Anacım günde 3 litre ya da 8 bardak su içmek nedir yaa?? Zaten 1 gün denedim şişmiştim ben cidden. Midem bulandı, kazındı, iflas etmeye başlıyordu ki ‘benden bu kadar‘ dedim.
Efendim bizim bu pek şeker Pennsylvania Üniversitesinde olan araştırmacı amcalar bulmuş bunu. Çok fazla suyun tüketimi sadece akşamdan kalma olup baş ağrısını önlemek için iyi gelirmiş.
Çok fazla su içimi teorisi 1945′de yapılan bir araştırmadan dolayı ortaya çıkmış. O zamanki sonuçlara göre bir insanın günde 2 litre suya ihtiyacı olmasıymış. Fakat su derken diğer sıvılarda kast ediliyor ve yemekle birlikte gelen sıvılarda buna eklenince gereğinden fazla -yani günde 3 litre’ye çıkmış.
Kategori: Sağlık |





Mayıs 11th, 2008 at 04:23
cok guzel ve guvenilir saglik bilgileri buldum burda.
Tesekkur ederim